איזה ציפוי לעוגה הכי מתאים ליום חם | יס-שף

איזה ציפוי לעוגה הכי מתאים ליום חם

איזה כייף! יש לכם אירוע חגיגי בגינה וכבר תכננתם עוגה מהממת או שאתם מכינים את העוגה אבל האירוע המהמם קצת רחוק ממקום מגוריכם. זה לא באמת נורא, אבל אצלנו בישראל יש קיץ וחם אפילו חם מאוד ואתם לא רוצים ורוצות שהעוגה המקסימה והטעימה שלכם תימס עד שיגיעו לשלב שאוכלים אותה ואין לכם אפשרות לשים אותה במקרר. אז מה עושים? יש מה לעשות כדי שציפוי העוגה לא יימס. כל הטריקים כאן. איזה ציפוי לבחור לעוגה במזג אויר חם? מאוד קל לענות על כך שיודעים מניסיון מה לא נמס מהר.

כשמדובר בבחירת ציפוי לעוגה לאירוע בחוץ שלא יימס, ישנן מספר אפשרויות טובות שכדאי לקחת בחשבון. הנה כמה המלצות, לסדר אין משמעות:

  1. פונדנט: פונדנט הוא ציפוי חלק על בסיס סוכר המעניק מראה נקי ומלוטש לעוגות. בטא ציפוי סוכר קרמי המורכב מסוכר, מים, סירופ גלוקוזה וחומר משמר. יש לו עמידות טובה בחום והוא יכול לעמוד בתנאי חוץ. מרדדים את הפונדנט ומצפים אותו על העוגה, מחליקים אותו בעדינות בעזרת הידיים או מחליק פונדנט לגימור חלק.

    2. קרם חמאה: קרם חמאה שזה שעשוי מחמאה ואבקת סוכר ללא נוזלים נוספים כמעט. אם תוסיפו יותר נוזלים ככה העמידות תרד. להוסיף אבל רק את הנחוץ ולא יותר. למען הסר ספק: הכוונה לחמאה בלבד לא למרגרינה.

    3. ציפוי גבינת שמנת: ציפוי גבינת שמנת יכול להיות אופציה טובה, מכיוון שהוא נוטה להחזיק מעמד טוב יותר מקרם חמאה מסורתי במזג אוויר חם יותר. ודא שגבינת השמנת והחמאה נמצאים בטמפרטורת החדר לפני הכנת הציפוי כדי להגיע למרקם חלק. לאחר החלת העוגה, שומרים אותה בקירור עד להגשה.

    4. גנאש מוקצף: ניתן להקציף גנאש שנעשה עם יחס גבוה יותר של שוקולד לשמנת לעקביות קלילה יותר המחזיקים מעמד טוב יותר בטמפרטורות חמות יותר. הניחו לגנאש להתקרר ולהסמיך מעט לפני שמקציפים אותו למרקם שניתן למריחה. מורחים אותו על העוגה, ומקררים עד להגשה.

    5. ציפוי קצפת ללא סוכר: אם אתם מעדיפים תוספת קלה יותר, אפשר לייצב קצפת כדי למנוע את ההמסה. לשלב בקצפת ג'לטין או מייצב שמנת כדי לעזור לשמור על צורתה.

    6. קרם חמאה אמרקאי: חמאה מוקצפת עם אבקת סוכר. 

    7. אמרנו שבלי סדר חשיבות, כל ההצעות באמת טובות. אבל תמיד יש מקום ראשון.
    ובמקום הראשון: המרנג האיטלקי: קל להכנה ועושה את העבודה בצורה הטובה ביותר.

    זכרו, ללא קשר לציפוי שתבחרו, רצוי וצריך לשמור את העוגה במקום קריר ומוצל עד לזמן ההגשה. קחו בחשבון את תנאי מזג האוויר ונקטו אמצעי זהירות כדי להגן על העוגה מאור שמש ישיר או מחום מוגזם.

שתף:

תגובות והערות: (0)

יש להזין שם
יש להזין הערה