עוגיות לעבודה עם חותכני עוגיות ב-5 דקות עבודה | יס-שף

עוגיות לעבודה עם חותכני עוגיות ב-5 דקות עבודה

מחפשים עוגיות השומרות על צורתן לאחר האפייה? כך שתוכלו להשתמש בחותכני עוגיות נהדרים ואולי גם לקשט ברויאל אייסינג? העוגיות שלפניכם קלות להכנה, מהירות הכנה ולא מחיבות עבודה עם חותכנים מיוחדים, אבל אם רוצים להכין עוגיות עם חותכנים לעוגיות אלו העוגיות המומלצות.

אם גם אתם אוהבים ואוהבות עוגיות בצורות כמוני, אתם בטח מטיילים לכם בין חנויות האפייה וקונות וקונים חותכנים לעוגיות בכל הסוגים והמינים. כיום נושא זה הפך קל מתמיד כי אפשר לקנות גם באינטרנט בלי לצאת מהבית והמבחר הוא אין סופי, יש היום המון סוגי חותכני עוגיות: חותכני עוגיות עם הטבעה, חותכני עוגיות בתלת מימד. חותכני עוגיות לחגים, חותכני עוגיות בכל נושא.

אבל, אחרי שיש לכם את חותכני העוגיות צריך לבחור איזה עוגיות להכין. לפניכם מגוון מתכוני עוגיות אשר שומרות על צורתם לאחר האפייה. מתכונים נהדרים שלא תמצאו בשום מקום אחר. כמובן שאפשר להכינם גם עם חותכן עגול סטנדרטי, אבל אפשר גם להשתגע:

העוגיות של חברת וילטון*
אנחנו אוהבים את מוצרי האפייה של וילטון. לפניכם מתכון לעוגיות שמופיע על אריזת חותכני החיות שלהם. כמובן שהמתכון מתאים כמעט לכל חותכן שתבחרו.

***

עוגיות ויטראז' צבעוניות
כלכך קל להכין את עוגיות החלונות הצבעונים, העוגיות המיוחדות נוצרות על ידי סוכריות הנמסות להם בתנור בצבעים שונים ויוצרות חלון צבעוני. העוגיות מאוד חגיגיות, מרשימות, מתוקות וטעימות . עוגיות מושלמות ליד התה ולטבילה בתה.

***

עוגיות תפוז הכי טעימות וב-5 דקות עבודה
עוגיות תפוזים הם עוגיות בטעם הדרי, כי מה יותר ישראלי מתפוח זהב, עם גרידת תפוז מהקליפה העסיסית המלאה בכל כך הרבה טעם ועם סוכר חום מתקתק. טוויסט מתוק ליד הקפה.

***

עוגיות חותמות, עוגיות חמודות
עוגיות מוחתמות חמודות, בטעם נהדר וקלות להכנה. מגוון החותמות לעוגיות הוא עצום. ישנן חותמות עם הדמויות מדיסני וישנן חותמות עם כיתוב אישי : שנה טובה, חג שמח, באהבה...ישנם אין סוף סוגים. לפניכם המתכון לעוגייה שעוצבה למשימה, וטריק אך לא שורפים עוגיות.

***

עוגיות שוקולד הכי טעימות וקלות להכנה
עוגיות בצבע שוקולד טעימות ורכות. קריספיות ונשמרות לאורך זמן בטמפרטורת החדר בכלי אטום.

***

עוגיות סוכר ב-5 דקות עבודה
מתכון קל וטעים. טוב במיוחד אם רוצים עוגיות ששומרות על צורתן לאחר שיוצרים מהם צורות בחותכנים. אבל בלי שום קשר הם פשוט טעימות אש.

***

עוגיות אספרסו ב-5 דקות עבודה
העוגיות הכי איטלקיות שיש, טעימות, מתוקות וקצת שזופות. טעם האספרסו מורגש בכל ביס.

***

עוגיות דינוזאור הכי שוות 
עוגיות דינוזאור עם החותכנים הכי מגניבים, היוצרים עוגיות הנראות מאוד מושקעות ללא הרבה עבודה. עוגיות טעימות מאוד שילדים מאוד אוהבים לאכול ולהכין. חגיגה אמיתית. אז מי לפנינו: בצד שמאל למעלה אתם יכולים לראות את שלד הסטגוזאורוס. דינוזאור שאוכל צמחים, מימינו הטי-רקס, אוכל כל מה שזז והטריצרטופס , צמחוני, שפירוש שמו: פנים עם שלוש קרניים. כייף להכנה קל להכנה ומאוד מסיבתי וטעים.

***

עוגיות חלב מרוכז ב-5 דקות עבודה.
עוגיות עם חלב מרוכז. חלב מרוכז וממותק הוא חלב פרה שהוצאו ממנו המים והוסיפו לו סוכר. הוא סמיך, מתוק ויחד עם זאת שונה בטעמו מהחלב הרגיל ולכן נותן לעוגייה טעם טעים במיוחד. משתמשים בחלב מרוכז ממותק בקינוחים רבים. לפניכם מתכון עם חלב מרוכז הכי טוב שיש, שבסופו עוגייה מתוקה, טעימה, ממכרת וקלה להכנה. מומלץ.

***

רויאל אייסינג ב-5 דקות עבודה
קישוט עוגיות עם רויאל אייסינג זאת אומנות נרכשת וכייף גדול. אז אם החלטתם לנסות את הענין. הנה מתכון שיעזור לכם להתחיל ברגל ימין. קראו את כל המתכון לפני שתתחילו בעבודה.

***

עוגיות לראש השנה או לכל חג אחר. עוגיות לעבודה עם ילדים
עוגיות פריכות וטעימות שירשימו את כולם בימי החג ויוסיפו לאווירת החג. בצק נוח לעבודה עם ילדים. המתכון הוא לראש השנה אבל כמובן אפשר להשתמש בחותכנים המתאימים לכל חג אחר. 

***

חשבתם שהגעתם לסוף? ממש לא:
לעוד מגוון עוגיות ששומרות על צורתם לאחר האפייה ומתאימות לעבודה עם חותכנים.

**************

תאפו בהנאה :)

****

*כדי להגיע למתכון-לחצו על הכותרת של המתכון.

שתף:

תגובות והערות: (0)

יש להזין שם
יש להזין הערה