מה אפשר לעשות עם בננות | יס-שף

מה אפשר לעשות עם בננות

בעונת הבננות מצטברות במטבח המון בננות שלא נאכלו ואני תמיד מתלבטת מה להכין איתם. האם לשמור בננות בשלות במקפיא? (כן, גם שחורות ולאחר שהן מופשרות אפשר לאפות איתם כמו בננות בשלות טריות), האם אפשר לעשות משהו עם בננות שהשחירו (כן) ואם כן מה? אז כל התשובות בבלוג הזה.

אם אתם אוהבי בננה כמוני, אתם תהנו מההמלצות שלי למאפים שאפשר להכין עם בננה, 10 מתכונים הכי מהממים, טעימים, קלים להכנה וטובים עם בננות, בטוחה שתהנו ואל תחששו לנסות מתכונים שאתם לא מכירים: 

1. בננה מטוגנת בציפוי פריך עם פירורי לחם *

בננות מטוגנות וטעימות עטופות בפירורי לחם. כל פרוסת בננה מעוטרת במעט סוכר חום ושמנת חמוצה. יכול להגיע כקינוח לאחר הארוחה או כתוספת בארוחה. מתכון מגבון שבמרכז אפריקה.

2.בננות מטוגנות מתובלות, בסגנון אוכל רחוב מגאנה, קלווילה

קֶלווילֶה הוא מאכל רחוב נהדר של פרוסות בננה מתובלות בתבלינים ומטוגנות בשמן. מה שהופך את הבננה המטוגנת להיות קלווילה, הוא טעם התבלינים המפולפל הנותן אפקט מתובל וטעים. מאכל אהוב וקל להכנה. אוכלים את הבננה המטוגנת כחטיף וכן כתוספת לארוחה. ארוחה שמתאימה לכל אירוע ולכל שעה ביום.

3. משקה קקאו חם עם בננה, משקה קקאו בננה

תערובת קקאו ובננה שמכינים לבד. יש הרבה טוב במשקה החם הזה; בננות עשירות באשלגן, תוך שילוב עם חלב עשיר בסידן, ונוגדי חמצון באדיבות הקקאו. ניתן להפוך את המשקה בקלות למשקה קקאו טבעוני, משקה Veggi קקאו, על ידי החלפת החלב בסויה. טעים טעים וקל להכנה.

4. עוגת קרם נורווגית, עוגת קרם נורבגית הכי טעימה

עוגת קרם נורבגית, שהיא עוגת שכבות נורווגית, שהיא אחת העוגות הידועות והאהובות בנורבגיה היפה והרחוקה. העוגה הנה עוגת ספוג פשוטה ובין השכבות מתחולל הנס. שכבות מלאי פירות, אגוזים , קרמים ועוד. ממש למשתה בסדרה משחקי הכס. עוגה חגיגית, יפה ומאוד טעימה.

5. עוגת בננה ויוגורט

אין כמו עוגת בננה בחושה. הפריכות והלחות שהם נותנות לעוגה משדרגות כל ביס ובתוספת יוגורט זאת חגיגה אמיתית. בחושה קלה להכנה. אורירית וטעימה מאוד. קוראים להם עוגות מסע, אבל זאת לא. את העוגה הזאת עוד מסיימים בבית.

6. עוגיות בננה נהדרות

עוגיות בננות טעימות, נימוחות ורכות. עוגיות עם סוכר חום ותמצית רום, אשר מקבלות לחות ועסיסיות מהבננות הבשלות תענוג בכל ביס. קל להכנה . עוגיות ליגה גם אם הם נראות קצת לחמניות.. הם ממש לא.

7. עוגת בננות וחמאה מלוחה

עוגה פריכה מבפנים עם נגיעת שוקולד משובח בכל ביס המשולב עם המתיקות של הבננה והרצינות של החמאה המלוחה ועל כל אלה מגיח מידי פעם הקרנצ'יות של הבצק. עוגה טעימה טעימה. מי שלא הכיר עד היום את החמאה המלוחה או רק מרח אותה על הלחם זה הזמן להתענג על שימוש חדש שיכנס אליכם הישר ל'שמור במועדפים'. ניתן גם להכין קאפקייקס.

8. עוגת בננה ושוקולד מריר

עוגה בחושה קלה להכנה וטעימה טעימה. לחה, מתוקה ונראת נהדר. שווה לשמור עבורה את הבננות שהשחירו.

9. בלונדיז בננה ושוקולד צ'יפס

אין כמו הבלונדיז הזה.. קוביות מושלמות שנחתכו מעוגת בננה עם שוקולד ציפס, כמה קל ככה טעים. הרבה פעמים.. לרוב...כאשר אנחנו קונים בננות, הם משחירות. אין לזרוק. יש לשמור אותם במקפיא בדיוק בשביל הכנת עוגות. ניתן לשמור את הבננה כמו שהיא או ליצור מחית. זכרו לרשום תאריך וכמה בננות שמתם. אתם חייבים לנסות.

10. גאנה בננה. הקינוח האפריקאי המושלם

גאנה-בננה היא מנת קינוח פשוטה ומהירת הכנה. דרך קלה וחביבה לסיים ארוחה. מנפלאות המטבח הגאנאי. קינוח אהוב על מבוגרים וילדים כאחד. תענוג אפריקאי אמיתי. ספרו לנו בתגובות איך יצא.

*****

שתף:

תגובות והערות: (0)

יש להזין שם
יש להזין הערה