מתכונים לפסח טעימים וכשרים | יס-שף

מתכונים לפסח טעימים וכשרים

מחפשים מתכונים לפסח טעימים ופשוטים? הגעתם למקום הנכון. מגוון מתכוני חג כשרים וטעימים שיעשו לכם את החג לעוד יותר מושלם. קציצות גפילטע פיש, חזרת, עוגיות, עוגות לפסח ועוד.

חג פסח מגיע ותמיד אנחנו רוצים להכין מתכונים שווים וקלים להכנה. לפניכם מתכונים לפסח מסורתיים וחדשים שתוכלו לגוון איתם את הפסח כך שיהיה טעים וכשר.

לחצו על הכותרת כדי להגיע למתכון. 

גפילטע פיש מסורתי וחגיגי

קציצות הגפילטע פיש שלפנינו מוצאם מפולין. אני נתקלתי בחיי בשני סוגים, רוסי שבו הדג יותר כהה ופולני שבו הדג יותר בהיר. כאן הגרסה מפולין, מבית סבתא מרים מורשה. ממנה למדתי שבמשפחתה היו אוכלים את הגפילטע פיש לא רק בחג הפסח אלה מידי שבת. מאוד טעים ולא קשה להכנה. כמו כן, מתכון לחזרת לבנה שמכינים בבית, היא חריפה אבל תורמת לארוחה מושלמת. מסורת.

חזרת לבנה חריפה של סבא

מכירים את החזרת מהסלק בסופר? אז זה ממש לא זה. זאת החזרת החריפה והמעולה של מזרח אירופה. מתכון לחזרת טעימה. מי שאוהב חזרת כמוני יהנה. כן.. לוקחים כמות קטנה כל פעם בדר"כ עם גפילטע פיש.

חלת מפתח בקלות, סגולה לפרנסה טובה בריאות ושפע

חלת מפתח מכינים בשבת שאחרי חג הפסח. חלת מפתח שתפתח לכם את המזל. מכינים את החלה בצורת המפתח כסגולה לפרנסה טובה, בריאות ושפע טוב. החלה לא מסובכת להכנה ויפה מאוד.

עוגיות שוקולד לפסח

עוגיות כשרות לפסח, נמסות בפה וטעימות מאוד, עם המון שוקולד אמיתי. קלות להכנה. תענוג.

קרקר לפסח מ-2 מרכיבים בלבד

בפסח, כאשר כל החטיפים שאנו רגילים אליהם נעלמו מהשולחן, אפשר להתענג על קרקר מצוין מקמח שקדים . קל להכנה ומהיר הכנה. מומלץ לפסח.

עוגת גזר כשרה לפסח

לא יתכן ולא יהיה, שלא נאכל את עוגת הגזר האהובה עלינו והכל כך טעימה בפסח. לכן יש את המתכון הנהדר הזה. אנחנו יודעים שלא תנסו אותה שלא בפסח וחבל. אבל בפסח אתם חייבים. עוגה בחושה טעימה. מושלמת לחג וגם לשאר ימות השנה. נכס צאן ברזל במשפחתנו.

עוגה מושלמת מקמח תפו"א

עוגת ספוג מושלמת לפסח טעימה ועסיסית. מי ידע שקמח תפוחי אדמה יכול ליצר עוגות כל כך טובות. אתם חייבים להתרשם בעצמכם

קצפיות קוקוס

העוגיות המושלמות לפסח ולכל השנה. גם יפות גם צבעוניות ובעיקר טעימות.

עוגיות שקדים וקפה ממשפחת המקרון

עוגיות קלות להכנה עם טעם נפלא של שקדים. אל תדאגו מתוספת הקפה. הוא משלים את המתיקות ויוצר ארומה טעימה . מושלם גם לפסח. תשאלו את יהודי איטליה.

עוגת שוקולד מ-3 מרכיבים

עוגת שוקולד טעימה ועסיסית מ-3 מרכיבים בלבד. ללא הוספת קמח, ביצים, סוכר, חמאה, שוקולד או קקאו. עוגה המתאימה גם לפסח.

לחם טחינה הכי קל להכנה

אנחנו מתחילים דיאטה ברור שנגיע ללחם טחינה במוקדם או במאוחר. אי אפשר בלי לחם. אז לחם קצת אחר, לחם ללא קמח, ללא סוכר ועם הממרח האהוב עלינו- טחינה. קל להכנה ומאוד מאוד טעים. כשר לפסח.

עוגת פבלובה מהממת

הקינוח הכי קל להכנה והכי טעים שנוצר, כנראה בניו-זילנד. לכבוד הרקדנית אנה פַּבְלוֹבָה. אז נכון שלוקח זמן הכנה.. (כמובן תלוי בתנור) אבל מי שבתכלס עובד את רוב השעות..זה התנור.. קינוח שבהחלט שווה את המאמץ. כאן הוא בגרסת הכתר, מבחוץ קשה, רך מבפנים, מלא מתיקות ופירות טריים או במילה אחת: מושחת. מתאים גם לפסח.

***

חג שמח :)

שתף:

תגובות והערות: (0)

יש להזין שם
יש להזין הערה