העוגיות שיהפכו אתכם לעוגיפלצת | יס-שף

העוגיות שיהפכו אתכם לעוגיפלצת

אין כמו אהבה לעוגיות. מיני עוגה שטוחה שמגיעה במגוון רחב במיוחד של טקסטורות וטעמים. הכמות ומגוון הסגנונות הבלתי נדלה שקיימים בעולם הם אינסופיים, וביניהם ישנן עוגיות מקוריות ומושקעות שאי אפשר להתעלם מהן והם גם אהובות על רבים. העוגיות מעניקות לאלו האוכלים אותן הנאה מרובה המשלבת טעמים מגוונים, ריחות נעימים ומגוון שלם של מרקמים מעניינים. במאמר זה, נציג לפניכם את כל העוגיות שלא תוכלו שלא לזלול!

עוגיות טחינה בריאות

עוגיות טחינה הן עוגיות בריאות משגעות. טעמן העשיר ומרקמן הנימוח הופך אותן לאהובות במיוחד ולכאלו שאי אפשר להפסיק לזלול מהן. אם אתם מחפשים עוגייה שווה במיוחד שאינה עתירה בסוכר, אך עתירה בערכים תזונתיים ועדיין אפשר לנשנש ממנה בכיף, זו העוגייה בשבילכם.

עוגיות שוקולד צ'יפס אייקוניות

עוגיות שוקולד צ'יפס הן ללא כל צל של ספק עוגיות אהובות וקלסיות ביותר. הטעם הממכר של נטיפי השוקולד אשר מעניקים לעוגייה את מרקמה המעניין גם אחראיים על טעמה המעולה של עוגייה זו, דבר שהופך אותה לעוגייה שקשה לעמוד בפניה. מי שאוהב להוסיף מעט מלח לתערובת בעת ההכנה יקבל בליל טעמים ייחודי ומרתק, הכולל עוגייה מעט מלוחה המשולבת עם שוקולד מריר משובח. בנוסף, העוגייה בורכה במרקם פריך וקראנצ'י שהופך אותה לעוד יותר טעימה ממה שהיא כבר.

עוגיות חמאה נימוחות

עוגיות חמאה הן עוגיות בעלות טעמים נפלאים של חמאה. העוגיות הפריכות ממכרות ממש בשל מרקמן הנהדר והן עוגיות שניתן לאכול מהן בכל שעה של היום. הן דקיקות, מתוקות ומציעות ביס מנחם לכל מי שזקוק לעוגייה קטנה לצד כוס הקפה כדי להמשיך את היום.

עוגיות שמרים ממכרות

עוגיות שמרים הן עוגיות שלא ניתן לעמוד בפניהן, זאת משום שהן עשויות מהבצק הכי טעים בעולם! מאפי שמרים באשר הם נחשבים לטובים במיוחד, הריח של השמרים ותפחיתו של הבצק הם שהופכים את כלל המאפים לבלתי ניתנים לסירוב, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעוגייה של בצק שמרים. בתוך הבצק הענוג מסתתר מילוי טעים ומתוק, שרק מחכה שתנגסו בו ביס ותנצרו את הרגע!

עוגיות אמסטרדם ממש כמו המקור

אם אתם לא מתכננים נסיעה לאמסטרדם בזמן הקרוב, תוכלו להכין את העוגיות המפורסמות – ולא בכדי, ממש במטבח ביתכם. מדובר בעוגיות שעשוית מבצק שוקולדי בעל טעמים עמוקים ועשירים, אשר נהוג להכין כשבתוך הבצק מסתתר פרלין של שוקולד לבן. בעת האפייה הפרלין נמס והופך את העוגייה לנחשקת עוד יותר. באמסטרדם, במקום הולדתן של עוגיות אלו, משתרך תור ארוך מאוד רק כדי לטעום מהעוגיות המדהימות הללו, אבל אתם ממש לא חייבים לעמוד בשום תור, אתם יכולים להכין את העוגיות הנהדרות הללו בביתכם וליהנות מהפרלין שנמס בתוכן כאוות נפשכם.

עוגיות שומשום פריכות

עוגיות השומשום ניחנו בטעמים ייחודיים יותר בעולם העוגיות. יש משה מיוחד באמת בשילוב השומשום לכדי עוגייה מתוקה ובריאה. השומשום הפריך שמתפצפץ בפה מעניק גוון טעם עשיר ומעניין שכיף לאכול.

עוגיות ביסקוטי כמו באיטליה

הביסקוטי האיטלקיות הן עוגיות נהדרות במיוחד המציעות טעם עשיר ומתוק. בביסקוטי יש שקדים ופיסטוקים אשר משולבים בתערובת והופכים את העוגייה למיוחדת במינה. כמו כן, היא נאפת לא פעם אחת כי אם פעמיים כדי לקבל את מרקמה היבש והפריך. העוגיות הללו אינן מסובכות כלל וניתן להכינן בקלות רבה.

לסיכום, ניתן ליהנות ממגוון עצום של עוגיות שאי אפשר להפסיק לזלול אותן. חוץ מהעוגיות הללו תוכלו להכין גם עוגיות אלפחורס ספרדיות, עוגיות מקרון צרפתיות ועוד שלל עוגיות טעימות!

שתף:

תגובות והערות: (0)

יש להזין שם
יש להזין הערה