מתכונים לשבועות ולכל השנה | יס-שף

מתכונים לשבועות ולכל השנה

ברוכים הבא לבלוג הקולינרי של ייסשף לשבועות. בעמוד זה, אני משתפת אתכם בעוגות גבינה לחג השבועות, עוגות גבינה מסוגים שונים פשטידות ועוד. שבועות הוא זמן מושלם להיפגש עם המשפחה והחברים ולהתענג על מתכונים טעימים.

לרגל חג השבועות אני רוצה לשתף אתכם בכמה מתכונים מיוחדים וטעימים לשבועות, החג המלא בעוגות גבינה ופשטידות נהדרות. החג המופלא שמציין את מתן התורה לעם ישראל בהר סיני.  במהלך חג שבועות, אנו מתכננים ארוחות המביאות איתן את רוח החג לשולחן והמלאות בטוב הארץ. 

לחצו על הכותרת כדי להגיע למתכון:

עוגת גבינה אפויה כמו מקונדיטוריה שתמיד מצליחה!

עוגת הגבינה קלאסית. טעימה, רכה וגבוהה. מפנקת וקלה להכנה. עוגת גבינה אפויה כמו של פעם שתמיד מצליחה.

עוגת גבינה באסקית, עוגת גבינה שרופה

עוגה מהחבל הבאסקי. עוגה אותה משאירים במקרר עד שפורסים ממנה ומגישים. עוגה גבינה קלה להכנה וטעימה טעימה. מיוחדת גם במראה. עצם העובדה שהיא שרופה ושקועה לא צריכה להרתיע אתכם- ככה היא צריכה להיות.

עוגת גבינה קלאסית, עוגת גבינה אפויה קלה להכנה

מלכה לבנה. עוגה לבנה ומרשימה. תחתית העוגה עשויה פירורי ביסקוויטים פריכים, דבר החוסך הכנת בצק. העוגה במרקם אוורירי ורך. טעימה מאוד וקלה להכנה.

עוגת גבינת ריקוטה ולימון

עוגת גבינה עם ריקוטה ולימון אוורירית וטעימה, שתמיד מצליחה. עוגת גבינה ריקוטה ולימון בלי קמח, עוגה ללא קמח המתאימה גם לחג הפסח. קלה להכנה ופשוטה להכנה.

עוגת גבינה יפנית הכי טעימה

עוגת גבינה יפאנית. מה שנקרא עוגת עננים. כלכך טעימה. כלכך רכה. היא לא בסגנון עוגת הגבינה הרגילה. אבל היא פשוט דליקטס.

פנה קוטה עם רוטב פירות יער

פנקוטה בכוס. קלה להכנה ומאוד טעימה. מתיקות עדינה עם כתר פירות יער חמצמץ . תהיו בטוחים שהרשמתם את כולם עם הצבעים והטעמים.

קרם בורלה מושלם

הקינוח הכי טעים שיש. קל להכנה. חגיגי. כמה ספרים נכתבו עליו וכמה קריאות התפעלות. זה הזמן שתכינו בעצמכם

פאי חלב מהמם מהמטבח הבלקני, עוגת חלב

בניצ'קה אוט מלקו הוא שם הפאי בשמו הבלקני. קינוח טעים וקל לכנה מהמטבח הבולגרי. מתאים מאוד גם כקינוח לשבועות. פאי מלא מתיקות בטעם של מעדן וניל.

פשטידת גבינה ציק צאק, פשטידת גבינות מושלמת

פשטידת גבינה עם קשקבל ובולגרית וגבינה לבנה והמון תבלינים מצוינים וגם שמנת מתוקה ושמנת של פעם. מושלם. פשטידה טעימה וקלה להכנה. כיוון שמערבבים הכל יחד ומכניסים לתנור- מוכן.

יש עוד המון מתכונים נהדרים לחג השבועות באתר שלנו יש רק לגולל ולמצוא.

חג שמח :)

שתף:

תגובות והערות: (0)

יש להזין שם
יש להזין הערה