מה להכין לפורים? | יס-שף

מה להכין לפורים?

המון רעיונות מגניבים וקלים להכנה לפורים ולמשלוחי מנות בפורים, רעיונות חדשים לפורים שילדים ואורחים ישמחו לקבל במשלוח המנות שלהם. אווירת חג אמיתית.

לפניכם מתכונים לפורים מהירי הכנה וקלים להכנה. עוגיות לפורים משמחות וטעימות שחובה לצרף למשלוח המנות או לערב שמחת פורים:

עוגיות סוכריות ג'לי קלות להכנה, עוגיות ג'לי. נקראות גם עוגיות גומי*
בכל חג פורים, הבית שלנו מתמלא בממתקים, שוקולדים ובהמון סוכריות גומי, טעימות וצבעוניות. לכן זה כל כך נחמד, עבורי, שניתן גם לעשות עימם את מה שאני הכי אוהבת: עוגיות, עוגיות גומי. עוגיות מאוד טעימות, עם שיבולת שועל וסוכר חום. לא מתוקות מידי ומאוזנות מושלם עם קרנץ' ג'לי בכל ביס וכמובן, לחלק במשלוחי מנות ועל שולחן החג

***

עוגיות אימוג' לפורים ולמשלוח מנות
עוגיות טעימות לפורים. מלאי שמחה וחגיגה. מושלם למשלוחי מנות ולמסיבות פורים.

*** 

עוגיות סוכר עם סוכריות צבעוניות, ממקסיקו
עוגיות מקסיקניות טעימות שעליהם מפוזרים כמו קשת בענן סוכריות צבעוניות ומסבירות פנים, אלו העוגיות של ילדותנו. הם היו עוגיות שבשיגרה, וגם כיום הם כאלה, לא רק למסיבות. טעימות וקלות להכנה.

***

עוגיות סוכר צבעוני
עוגיות טעימות וברמת חמידות גבוה. קלות להכנה. יקשטו כל עמדת קינוחים וכל מסיבת יום הולדת או אירוע משפחתי. אל חשש, אין כאן טעם של כפית סוכר שלקחתם לפה. אלה חוויה מתוקה עם יופי ואופי. אתם חייבים לנסות.

***

עוגיות לראש השנה
במתכון עוגיות זה השתמשנו בחותכנים לראש השנה, השתמשו בחותכנים לפורים.

***

עוגיות עוגיפלצת
טעימות, מצחיקות ומקסימות ואפשר להכין אותם בצבעים שונים. מדובר בעוגיות סולת, מתוקות וטעימות. אנחנו מכינים אותם לא רק למסיבות, אלה גם לארוחות שישי וחגים. זה מצחיק את הילדים ומכניס למצב רוח נחמד. תמיד שאנחנו מכינים את עוגיות הסולת הנהדרות לארוחת שישי, חלק מהבצק אנחנו הופכים למפלצות לשמחת כולם.

***

עוגיות דינוזאורים
עוגיות דינוזאור עם החותכנים הכי מגניבים, היוצרים עוגיות הנראות מאוד מושקעות ללא הרבה עבודה. עוגיות טעימות מאוד שילדים מאוד אוהבים לאכול ולהכין. חגיגה אמיתית. אז מי לפנינו: בצד שמאל למעלה אתם יכולים לראות את שלד הסטגוזאורוס. דינוזאור שאוכל צמחים, מימינו הטי-רקס, אוכל כל מה שזז והטריצרטופס , צמחוני, שפירוש שמו: פנים עם שלוש קרניים. כייף להכנה קל להכנה ומאוד מסיבתי וטעים.

***

אוזני המן מבצק שמרים במילוי ריקוטה
אוזני המן לפורים מבצק שמרים כשלא מתחשק אותו דבר כל פורים. זה הזמן לחזור לאוזני המן של פעם. לדעתנו, יותר טעים.

***

מרנג קרקס
מרנג צבעוני וטעים שיכול לבוא בפני עצמו. הנשיקה הצבעונית שנראת כמו אוהל קרקס. יכולה להיות גם כקישוט לעוגה או לקאפקייקס. "נשיקות מרנג"

***

עוגת עלי וופל צבעוני
עוגת וופל צבעונית במיוחד. עוגה שנוח להביא כשבאים להתארח, עוגה שכייף להגיש למוזמנים. עוגה שבקלות הופכת לעוגת יום הולדת. עוגה שילדים מאוד אוהבים לאכול, כי היא חגיגית וטעימה ועוטפת בתוכה צבעים גם של חד קרן וגם של קשת בענן . עוגה מהירת הכנה וקלה להכנה. מתכון ממזרח אירופה שם העוגה מככבת ובצדק. עוגה מ-4 מרכיבים. עוגת ריבת חלב מאוד מתוקה וטעימה. מאוד מומלצת.

***

עוגיות M&M נהדרות 
עוגיית M&M מתוקה וקלה להכנה. כל הממתקים ממותג M&M הם סוכריות בצבעים שונים, וההבדל ביניהם הוא בתכולתם. כך שתוכלו לבחור איזה טעם אתם רוצים להוסיף לעוגיות; שוקולד לבן, חמאת בוטנים, ריבת חלב, פצפוצי אורז, בייגלה וכדומה או בכלל תערובת. צבעוני ומשגע.

*****************

כרגע, יש לכם.ן המון רעיונות מעולים למשלוחי מנות לפורים ולערב פורים. מתכונים קלים להכנה וטעימים.

חג פורים שמח!

**

*כדי להגיע למתכון-לחצו על הכותרת של המתכון.

שתף:

תגובות והערות: (0)

יש להזין שם
יש להזין הערה